Doorgaan naar hoofdcontent

Dada 2020 - Welkom 2021


Een nieuw jaar is weeral aangebroken. Even een terugblik naar het voorbije jaar.

 Eind 2019 besliste de zoon om mountainbike-wedstrijden te gaan rijden met vergunning. De agenda werd gevuld met trainingen en wedstrijden. Tijdens de trainingen die in januari 2020 starten, ging ik mee zodat ik terwijl ook wat beweging had. Manlief ging mountainbiken met de andere papa's en ik trok samen met enkele mama's mijn wandelschoenen aan. 
 
De eerste wedstrijd werd gereden in Rotem. Wat een pittig parcours, maar zoonlief had plezier met zijn mountainbike-vrienden. Het werd maart en er was stormweer. Maar de wedstrijd in Dessel ging door. Vlakbij huis, lekker gemakkelijk. 
 
En toen kwam vriend / vijand corona. Wedstrijden gingen niet door. Trainingen ook niet. Alles kon uit de agenda geschrapt worden. 

Met ons drietjes namen we af en toe de mountainbike voor een ritje. Of de mannen gingen met hun tweetjes op pad.

Het skateboard, step en minirocker werden ook veel bovengehaald om te spelen in de tuin. Of om naar het skatepark te gaan.

Toen startten de trainingen terug en iets later organiseerde Cycling Vlaanderen corona-wedstrijden. De agenda werd weer wat gevuld. 

Het eerste caravantripje werd gepland. Reizen werden geannuleerd maar andere trips kwamen er voor in de plaats. 

De wandelschoenen werden veel aangetrokken voor o.a. de Dodentocht covid-challenge.
Er werden stapels boeken gelezen.

En dan is er ineens 31 december 2020. Bye Bye 2020! Welkom 2021. Hopelijk een beter jaar met mooie vooruitzichten.




 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Wandelen over de Grens: De Cartierheide

Zondag trokken we richting Eersel. We parkeerden onze auto aan Natuurpoort TerSpegelt en trokken onze wandelschoenen aan voor een mooie wandeling van ongeveer 6,5 km over De Cartierheide.    Voor meer info: Neem een kijkje op de website van Visit Brabant

Dromen over Italië

  Heel mooi verhaal over een nieuwe start in Italië.  Dit was ook een boek dat ik niet kon wegleggen en heel snel wilde uitlezen.

Pinata

Voor het Spiderman feestje voor zijn vriendjes maakte ik ook een Pinata. Het was de eerste maal dat ik er toen een maakte en had hem een beetje te sterk gemaakt. Alle kindjes hebben er heel lang op geklopt, maar hij begaf het niet. Uiteindelijk hebben we hem kapot gescheurd.  Hier vond ik de benodigheden: Lijm: https://www.pipoos.com/collall-plakpoeder-250gr-met-maatlepel.html Crêpepapier: https://www.pipoos.com/papier/papier-en-karton/?cat=5145