Doorgaan naar hoofdcontent

Voornemens

 Bij een nieuwjaar horen ook telkens nieuwe voornemens.

In 2019 nam ik voor minder schermtijd en meer te lezen. Toen moest ik mijn vooropgestelde leesdoel bij stellen, maar in 2020 haalde ik het gemakkelijk. Hopelijk verslind ik dit jaar ook weer veel boeken.

Vorig jaar nam ik voor om meer te bewegen. Dat lukte ook goed. De fiets werd regelmatig uit de garage gehaald. De wandelschoenen werden veel aangetrokken. 

Mijn mannen zeuren dat ik meer mee moet gaan fietsen. Fietsen doe ik niet zo graag. Dus nam ik mij dit jaar voor naast te blijven lezen en te wandelen, nog meer te gaan fietsen. 

En 1 januari ben ik al meteen gestart met een ritje naar de bakker om onze bestelling op te halen. In 2020 en de jaren ervoor nam ik daar normaal de auto voor. 

Op 2 januari nam ik samen met mijn mannen de fiets om boodschappen te gaan doen. Eerste gedacht was, van nee ik wil met de auto. Dan blijf ik wel thuis. Maar toen flitste mijn voornemen in mijn hoofd en ben ik mijn fiets uit de garage gaan nemen en ben mee gegaan. 

En op naar meer fietsritjes met de gewone fiets en met de mountainbike.

Foto is van 2020


Reacties

Populaire posts van deze blog

Wandelen over de Grens: De Cartierheide

Zondag trokken we richting Eersel. We parkeerden onze auto aan Natuurpoort TerSpegelt en trokken onze wandelschoenen aan voor een mooie wandeling van ongeveer 6,5 km over De Cartierheide.    Voor meer info: Neem een kijkje op de website van Visit Brabant

Dromen over Italië

  Heel mooi verhaal over een nieuwe start in Italië.  Dit was ook een boek dat ik niet kon wegleggen en heel snel wilde uitlezen.

Pinata

Voor het Spiderman feestje voor zijn vriendjes maakte ik ook een Pinata. Het was de eerste maal dat ik er toen een maakte en had hem een beetje te sterk gemaakt. Alle kindjes hebben er heel lang op geklopt, maar hij begaf het niet. Uiteindelijk hebben we hem kapot gescheurd.  Hier vond ik de benodigheden: Lijm: https://www.pipoos.com/collall-plakpoeder-250gr-met-maatlepel.html Crêpepapier: https://www.pipoos.com/papier/papier-en-karton/?cat=5145